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      OLSC France fête ses 21 ans !!!   14/04/2024

      OLSC France dit Liverpool France... SAVE THE DATE !!! Bonjour Kopites, Nous vivons une fin de saison absolument exceptionnelle avec nos Reds. OLSC France compte actuellement 1153 membres 2023-24 qui ne cessent de vibrer à chaque match. Aussi, pour immortaliser ce moment, le bureau a décidé qu'un évènement important devait marquer cette année.  C'est pour cela OLSC France organise la fête de ses 21 ans, le samedi 16 novembre 2024 en région parisienne. Note bien cette date sur ton agenda pour faire partie de la fête. Tous les détails seront communiqués très bientôt par ici sur le forum : Cette soirée permettra de nous retrouver en grand nombre autour de notre passion. Des cadeaux, des invités surprises, de la musique, à boire et à manger feront de cette fête un moment inoubliable de la vie de notre  belle association. A très bientôt, YNWA Le bureau OLSC France

Connection Espace Membres French Branch ?


TK67

Messages recommandés

Bonjour,

Je viens de terminer mon inscription (inscription forum, carte LFC membership, paiement cotisation avec confirmation par e-mail que mon inscription à la French Branch a bien été pris en compte) mais n'arrive tout de même pas à accéder à l'espace membre du forum pour demander des billets ?

Merci d'avance,

YNWA

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Bonjour,

idem (paiement cotisation, validation avec réception mail de la souscription) j'ai le même souci depuis début de la semaine empêchant d'accéder à l'espace membre FRENCH BRANCH du forum.

Je l'ai signalé par mail à l'administrateur. Je pense que les bénévoles vont se pencher dessus.

En attente d'un rétablissement rapide ! thanks

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  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bonjour,

idem (paiement cotisation, validation avec réception mail de la souscription) j'ai le même souci depuis début de la semaine empêchant d'accéder à l'espace membre FRENCH BRANCH du forum.

Je l'ai signalé par mail à l'administrateur. Je pense que les bénévoles vont se pencher dessus.

 thanks

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C’est ça qui est bizarre, c’est que je n’ai pas reçu d’autre mail pour ça. Bref je voulais surtout savoir si c’était pas un piratage. 

Liverpool France - URGENT - Nouvelle mot de passe LFC Membership ?

Bonjour Kopites,

Le club à envoyer un mail vers le 9 août 2018 avec l'objet suivant si vous l'avez votre LFC Members Card avant 2012 :

Your online LFC Fan Card / Member Card Account Number account(s) – please read

En fait un compte e-mail de LFC été piraté et par mesure de sécurité le club nous demande de refaire nos mot de passe pour nos comptes LFC Membership pour éviter toute problème. Aucun informations bancaire sont compromis !

Pour faire il faut aller sur cette lien :

https://tickets.liverpoolfc.com/PagesPublic/Profile/ForgottenPassword.aspx

et entrée votre numéro de carte LFC Membership et par la suite vous aller recevoir un e-mail :

Liverpool FC Ticketing Password Reset Request

à votre mail liée à votre compte LFC pour refaire votre mot de passe en cliquant sur la bouton RESET PASSWORD dans les 30 minutes qui suit la réception du mail.

Sinon, il faut recommencer !

Sur le site de LFC merci de cliquer et refaire votre mot de passe en l'entrent deux fois pour la confirmation et en suite valider votre mot de passe en cliquant la bouton GO.

à bientôt avec les Reds et Klopp - YNWA

Modifié par ant
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Bonjour à tous,

J'ai reçu un mail dernièrement, mais vu que c'est la première fois que je le reçois depuis le temps que j'ai ma carte je m'interroge !!!

Pouvez vous m'aider.

Merci à vous.

 

  ­­­ ­­­­ ­­­­­ ­­­­­­ ­­­­­ ­­­­­ ­­­­­­ ­­­­­ ­­­­­ ­­­­­­ ­­­­­ ­­­­­ ­­­­­­ ­­­­­ ­­­­ ­­­

LFC MEMBER CARD ACCOUNT NUMBER - URGENT ACTION REQUIRED
VIEW THIS EMAIL ONLINE.

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LFC Member Card Account Number – Urgent Action Required 

We previously wrote to you by email with important information about personal data contained within Fan Card / Member Card Number account(s) associated with your email address. Our records show that you have not yet taken the necessary steps to continue using your account.
 
As explained in our previous email, we have become aware of unauthorised access to a Liverpool Football Club staff account by what we believe to be a malicious person or group. Our security team has been working with external experts to investigate this incident and confirm our systems are secure.  We are also liaising with the police and the Information Commissioner's Office. 
 
We have no indication that anyone has accessed any personal information contained within Fan Card / Members Card Number account(s) associated with your email address.  But it is technically possible that they could have accessed a record containing personal information as it was known to us in 2012 (namely: name, gender, date of birth, address, daytime telephone number, mobile telephone number, email address, membership number and online ticketing password).  This does not include any financial information.  We are nonetheless taking the following precautionary measures:
 ­­­­­­­­­
  • We have reset the password(s) for Fan Card / Members Card Number account(s) associated with your email address. Please visit our password reset page by typing liverpoolfc.com/passwordreset into your web browser and following the instructions.
     
  • PLEASE NOTE - IN ORDER TO BUY DURING THE UPCOMING MEMBERS' TICKET SALE, YOU SHOULD CHOOSE A NEW PASSWORD BEFORE THE SALE BEGINS SO THAT YOU CAN APPLY FOR TICKETS AS SOON AS THE SALE OPENS AND AVOID ANY ISSUES LOGGING IN.
     
  • If you are currently using the same password(s) for other LFC services, we are recommending that you change those passwords too.  Details on how to do this are also available by
    typing liverpoolfc.com/passwordreset into your web browser and following the instructions.
     
  • If you are currently using the same password(s) for other websites and services, we are recommending that you change those passwords as well.  Our password reset page mentioned above also includes password security tips that you can use more widely.
     
  • We remain vigilant for any suspicious activity and are recommending that you please do the same.  While this is good practice generally, and we do not expect any malicious activity on your LFC accounts, please report anything unusual to us immediately by contacting the following telephone number: 0151 264 2500.  Please also be cautious with any emails that appear to be connected with LFC (especially if they ask you to provide details).  You can also use this telephone number if you have any further questions or comments, or write to our data protection team at dpo@liverpoolfc.com
If you are responsible for more than one Members’ Card Number account via your email address please follow these recommendations for each of those accounts.

Please note we are writing to you about passwords due to the possibility, however remote, of unauthorised access to archived information.  We take your security very seriously and assure you all existing and new account passwords are protected using the latest security techniques. Thank you for understanding why we are recommending these precautionary measures.  We value your privacy and are sorry for any inconvenience. 

Thank you for your continued support of Liverpool Football Club. 
 
YNWA. 

 
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PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL

Liverpool Football Club and Athletic Grounds Limited is a company registered in England and Wales with the following details: Company Number: 35668 VAT Registration No: 325 1957 56 Registered Office: Anfield Road, Liverpool, L4 0TH. Trading Office: Anfield Road, Liverpool, L4 0TH

 

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Bonjour à tous,

J'ai reçu un mail dernièrement, mais vu que c'est la première fois que je le reçois depuis le temps que j'ai ma carte je m'interroge !!!

Pouvez vous m'aider.

Merci à vous.

 

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LFC MEMBER CARD ACCOUNT NUMBER - URGENT ACTION REQUIRED
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LFC Member Card Account Number – Urgent Action Required 

We previously wrote to you by email with important information about personal data contained within Fan Card / Member Card Number account(s) associated with your email address. Our records show that you have not yet taken the necessary steps to continue using your account.
 
As explained in our previous email, we have become aware of unauthorised access to a Liverpool Football Club staff account by what we believe to be a malicious person or group. Our security team has been working with external experts to investigate this incident and confirm our systems are secure.  We are also liaising with the police and the Information Commissioner's Office. 
 
We have no indication that anyone has accessed any personal information contained within Fan Card / Members Card Number account(s) associated with your email address.  But it is technically possible that they could have accessed a record containing personal information as it was known to us in 2012 (namely: name, gender, date of birth, address, daytime telephone number, mobile telephone number, email address, membership number and online ticketing password).  This does not include any financial information.  We are nonetheless taking the following precautionary measures:
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  • We have reset the password(s) for Fan Card / Members Card Number account(s) associated with your email address. Please visit our password reset page by typing liverpoolfc.com/passwordreset into your web browser and following the instructions.
     
  • PLEASE NOTE - IN ORDER TO BUY DURING THE UPCOMING MEMBERS' TICKET SALE, YOU SHOULD CHOOSE A NEW PASSWORD BEFORE THE SALE BEGINS SO THAT YOU CAN APPLY FOR TICKETS AS SOON AS THE SALE OPENS AND AVOID ANY ISSUES LOGGING IN.
     
  • If you are currently using the same password(s) for other LFC services, we are recommending that you change those passwords too.  Details on how to do this are also available by
    typing liverpoolfc.com/passwordreset into your web browser and following the instructions.
     
  • If you are currently using the same password(s) for other websites and services, we are recommending that you change those passwords as well.  Our password reset page mentioned above also includes password security tips that you can use more widely.
     
  • We remain vigilant for any suspicious activity and are recommending that you please do the same.  While this is good practice generally, and we do not expect any malicious activity on your LFC accounts, please report anything unusual to us immediately by contacting the following telephone number: 0151 264 2500.  Please also be cautious with any emails that appear to be connected with LFC (especially if they ask you to provide details).  You can also use this telephone number if you have any further questions or comments, or write to our data protection team at dpo@liverpoolfc.com
If you are responsible for more than one Members’ Card Number account via your email address please follow these recommendations for each of those accounts.

Please note we are writing to you about passwords due to the possibility, however remote, of unauthorised access to archived information.  We take your security very seriously and assure you all existing and new account passwords are protected using the latest security techniques. Thank you for understanding why we are recommending these precautionary measures.  We value your privacy and are sorry for any inconvenience. 

Thank you for your continued support of Liverpool Football Club. 
 
YNWA. 

 
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J'ai reçu la même chose ? Tout comme toi je suis interrogatif !

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Liverpool France - URGENT - Nouvelle mot de passe LFC Membership ?

Bonjour Kopites,

Le club à envoyer un mail vers le 9 août 2018 avec l'objet suivant si vous l'avez votre LFC Members Card avant 2012 :

Your online LFC Fan Card / Member Card Account Number account(s) – please read

En fait un compte e-mail de LFC été piraté et par mesure de sécurité le club nous demande de refaire nos mot de passe pour nos comptes LFC Membership pour éviter toute problème. Aucun informations bancaire sont compromis !

Pour faire il faut aller sur cette lien :

https://tickets.liverpoolfc.com/PagesPublic/Profile/ForgottenPassword.aspx

et entrée votre numéro de carte LFC Membership et par la suite vous aller recevoir un e-mail :

Liverpool FC Ticketing Password Reset Request

à votre mail liée à votre compte LFC pour refaire votre mot de passe en cliquant sur la bouton RESET PASSWORD dans les 30 minutes qui suit la réception du mail.

Sinon, il faut recommencer !

Sur le site de LFC merci de cliquer et refaire votre mot de passe en l'entrent deux fois pour la confirmation et en suite valider votre mot de passe en cliquant la bouton GO.

à bientôt avec les Reds et Klopp - YNWA

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